OptimaData ook tijdens coronacrisis operationeel
Flexibiliteit
Tijden van coronavirus vergen maatregelen en flexibiliteit. OptimaData is gewoon zoals u van ons gewend bent (24/7) operationeel, zij het op verschillende fysieke locaties zoals thuis. Daar zijn we op en voor ingericht. Veel van onze bestaande werkzaamheden en omvangrijke delen van onze diensten werden voor de coronacrisis ook al remote uitgevoerd.
Fysiek contact, gesprekken, meetings en sollicitatieprocedures zullen we flexibel op een andere wijze dan we met elkaar gewend zijn opzetten. Maar we kunnen met elkaar in contact zijn en services blijven verlenen.
Bereikbaarheid
Recruitment, sales, financieel, HR en marketing
We zijn telefonisch bereikbaar via 035-3690307. De telefoon staat indien nodig doorgeschakeld naar de juiste persoon om u te woord te staan.
Direct technisch advies
Onze gratis database hulplijn is net zoals anders gewoon bereikbaar.
Via 035-3690304 krijgt u direct een technisch consultant aan de lijn die uw technische database vragen kan beantwoorden of verder kan helpen.
Servicedesk
Onze servicedesk voor bestaande en aangesloten klanten is bereikbaar via het bekende nummer.
Kantoor
Ons kantoor is (vooralsnog) elke dag tijdens kantoortijden open. Met een uiterst minimale "coronabezetting". We kunnen echter helaas geen bezoek ontvangen.
Sollicitatieprocedure
Wij hebben openstaande vacatures en, hoewel op dit moment in mindere mate, ook nog steeds openstaande interim opdrachten. En er komen ook nieuwe interimopdrachten bij.
Alles draait bij OptimaData Recruitment gewoon door dus u kunt solliciteren via onze website op de gebruikelijke wijze en andere kanalen.
In eerste instantie zullen we via email en telefonisch contact de sollicitatie of reactie op interim-opdracht oppakken.
Intakegesprek
Mochten wij een intakegesprek willen plannen dan maken we gebruik van Skype, Whatsapp of Facetime voor het eerste gesprek.
Interview met de klant
Voor de interimopdrachten waar de klant de kandidaat wil spreken voor een interview zal ook een video-call opgezet worden.
Starten en inwerken
Wij staan dagelijks in goed contact met onze opdrachtgevers. Als na een interview de kandidaat kan starten zal in overleg worden bepaald wat wijsheid is in de specifieke situatie. Een aantal opdrachtgevers hebben bijvoorbeeld geen bezwaar dat de nieuwe professional remote wordt ingewerkt. Voor een ander deel van de opdrachtgevers is dat niet haalbaar en zal de startdatum mede afhankelijk zijn van de adviezen vanuit de overheid aangaande de huidige en dan geldende maatregelen.
Beschikbaarheid
Wij kunnen ons voorstellen dat de huidige situatie onzekerheid met zich meebrengt, zeker voor ZZP-ers. Mocht je nu al beschikbaarheid voorzien of je wilt kunnen voorsorteren op komende beschikbaarheid, aarzel niet om ons te contacten. Waar mogelijk kunnen we je verder helpen en als we in contact staan, kunnen we ook meer doen.
Nieuwe en potentiële klanten
Vragen?
Kantoor
0353690307
Database hulplijn
0353690304
Servicedesk
24/7 bereikbaar
Skype
edwallet
WhatsApp
0640182212
Neem contact met ons op
Vul hier het telefoonnummer in en wij zullen zo snel mogelijk terugbellen. Of neem zelf contact op.
Op de hoogte blijven?