Voor onze eindklant, het Instituut Fysieke Veiligheid, zoeken wij een Projectleider implementatie regionale dashboards COVID19.
Momenteel wordt er binnen het Landelijk Operatoneel Team Corona (LOT-C) gebouwd aan een pilot product; een dashboard COVID-19 waarin relevante crisis informatie op regionaal niveau kan worden getoond. Het dashboard is in eerste instantie bedoeld voor de veiligheidsregio's om te gebruiken in hun crisisbeheersingsproces en middels de landelijke view voor de Rijksoverheid (o.a NCTV).
Start opdracht 01-03-2021
Duur opdracht tot 31-07-2021 met optie op verlenging
Uren per week 20
Locatie Zeist / Thuis
Tarief € 85 - € 120
Na een geslaagde ontwikkelfase is het product (POC) klaar voor afronding en oplevering en vervolgens implementatie bij de Veiligheidsregio's (pilot). De volgende activiteiten moeten in deze fase worden ondernomen
Voor deze klus zoeken we een projectleider die zowel het developteam kan aansturen (Productowner rol) als de afstemming met de gebruikers, bronhouders, besluitvormingsgremia en beherende partij op zich neemt.
De projectleider rapporteert aan de opdrachtgever en het hoofd LOT-C. Hij of zij is verantwoordelijk om het beoogde resultaat te realiseren binnen de daarvoor gestelde kaders van tijd en middelen of daarover tijdig te escaleren mochten die niet toereikend zijn.
De Projectleider die we zoeken heeft visie en kennis over hoe digitale voorzieningen professioneel in gebruik en beheer moeten worden gebracht. Zij/hij is een verbindende 'regelaar' met een no-nonsense houding. Hij/zij heeft een HBO/WO werk- en denkniveau, overtuigt, enthousiasmeert en geeft vertrouwen. Het gewenste resultaat voor de projectleider is om de projectopdracht te vertalen naar een projectplan en dat vervolgens te realiseren zodat er een kant en klaar beheerde en gedocumenteerde dienstverlening staat.
De projectleider bezit daarbij over voldoende kennis van het werkveld, de stakeholders en voelt daarin de verhoudingen goed aan.
Eisen
Wensen
Bij niet voldoen aan 1 van de eisen, kan er geen definitieve offerte worden ingestuurd, er is sprake van een digitale en geautomatiseerde selectie. De wensen worden beoordeeld met een puntensysteem. Hoe meer punten hoe groter de kans op een interview. CV's en offertes indienen langs geautomatiseerde aankoopsystemen kost veel tijd, kan lastig zijn en vergt enige skills om de selectiecriteria te doorgronden. Wij helpen je met een scorende offerte!
Sluiting aanvraag donderdag 11 februari om 10.00 uur
Geselecteerde CV's/reacties worden benaderd door OptimaData uiterlijk 11 februari voor 12.00 uur
Gezamenlijk offerte samenstellen op donderdagmiddag 11 februari (houd deze middag alvast vrij!)
Deadline indienen offerte bij IFV maandag 15 februari om 07.30 uur
Interviews bij IFV vinden plaats op 23 of 24 februari (houd rekening met een gesprek)
Heb je interesse in deze rol als Projectleider Implementatie regionale dashboards COVID19 bij het Instituut Fysieke Veiligheid en deze opdracht samen met Multi-platform (open source) Database dienstverlener OptimaData aan te vliegen? Reageer dan met je CV in Word, uurtarief in euro's en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel! Let goed op de eisen in de vraag, wij kunnen zonder voldoen aan alle eisen NIET indienen, wees daarvan bewust.
Als wij je hebben geselecteerd gaan we je benaderen en samen de definitieve aanbieding voorbereiden. Zo zullen we ook samen het eindtarief bepalen in volledige transparantie.
Heb je vragen over deze opdracht of over OptimaData, aarzel niet en stuur een reactie via deze site.