NLEN
Direct technisch advies?
Home > Vacatures & opdrachten > Vacatures dummy (NIET VERWIJDEREN)

Vacature Medewerker Informatiebeheer

Meerdere functies beschikbaar

Wat ga je doen als Medewerker Informatiebeheer?

Voor onze eindklant, de Nationale Politie, zoeken wij 10 medewerkers Informatiebeheer.

Je adviseert over het gebruik, de wijze van ordening en de inrichting van de fileshare. Daarnaast houd je rekening met de wensen van de gebruikers, randvoorwaarden, mogelijkheden en gestelde kaders.

Gedurende het project krijg je de mogelijkheid BiSL, ASL gecertificeerd te worden en aanvullende opleidingen te doen in het vakgebied Informatiemanagement.

De opdracht

Start project 03-01-2022
Projectduur 31-12-2022 met optie tot verlenging
Uren per week 36
Locatie Utrecht /Thuis

Jouw rol als medewerker Informatiebeheer

Je denkt proactief mee in de migratieopdrachten en het op orde brengen van de informatievoorziening.

Migreren is het overzetten van digitale informatieobjecten van het ene systeem naar het andere, met behoud van authenticiteit, integriteit, betrouwbaarheid en bruikbaarheid.

DIV recordmanagement ondersteunt en adviseert klanten bij het migreren van digitale informatieobjecten vanaf de fileshare netwerkomgeving naar Appworks/Documentum zodat de digitale informatieobjecten voldoen aan wet- en regelgeving en kaders en richtlijnen van de Politie.

Een migratieopdracht bestaat uit drie fasen; het behandelen van het klantverzoek, de migratie voorbereiding en de uitvoering van de migratie. Iedere fase kent verschillende rollen met ieder zijn eigen verantwoordelijkheden. Zoals de opdrachtnemer, regievoerder, uitvoerder en de recordmanager.

Tijdens de uitvoering van de migratie-opdracht maken we gebruik van de VHIC RM-tool. Deze tool biedt ondersteuning tijdens het onderzoek, de bewerking en registratie en het overdragen van digitale informatieobjecten.

Je bent de intermediair tussen DIV, de interne klant en de informatie. Je adviseert en ondersteunt vanuit het perspectief van informatiemanagement waar documentmanagement en archivering integraal onderdeel van zijn.

Je bent mede verantwoordelijk voor de migratie en alsmede daarin voor de terugkoppeling aan de klant.

Wat breng je mee als Medewerker Informatiebeheer?

Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt of bent bereid om een opleiding te volgen in de richting van Informatiemanagement / Informatiebeheer
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een gelijkwaardige rol als Informatiemedewerker

Wensen

  • Je hebt affiniteit met ICT: denk aan migratie, conversie en recovery van data
  • Je hebt kennis van of ervaring met Appworks/Documentum of gelijkwaardige applicaties

Persoonlijke vaardigheden

  • Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
  • Mondelinge / Schriftelijke communicatie: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal zowel mondeling als schriftelijk duidelijk.
  • Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
  • Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.

Details selectieprocedure

Sluiting aanvraag donderdag 28 oktober om 10.00 uur
Geselecteerde CV's/reacties worden benaderd door OptimaData uiterlijk 28 oktober voor 12.00 uur
Deadline indienen offerte bij de Politie maandag 1 november om 12.00 uur
Interviews bij de Politie vinden online plaats zsm na 1 november

Aanbod

  • Een salaris afhankelijk van werkervaring tussen € 2500 en € 3800 per maand
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen
  • Ontwikkelmogelijkheden in het vakgebied Informatiemanagement, denk aan:
    • BiSL
    • ASL
    • Strategisch Informatiemanagement
    • Opstellen jaarplan Informatiemanagement
  • Begeleiding gedurende het project en in je ontwikkeling

Reageren

Heb je interesse in deze rol als Medewerker Informatiebeheer bij de Politie en deze opdracht samen met Multi-platform (open source) Database dienstverlener OptimaData aan te vliegen? Reageer dan met je CV in Word, salarisindicatie en een korte gerichte motivatie in het Nederlands, kortom een onderbouwd en niet te ontwijken voorstel! Let goed op de eisen in de vraag, wij kunnen zonder voldoen aan alle eisen NIET indienen, wees daarvan bewust. Bij twijfel, bel ons!

Als wij je hebben geselecteerd gaan we je benaderen en samen de definitieve aanbieding voorbereiden.

Heb je vragen over deze opdracht of over OptimaData, aarzel niet en stuur een reactie via deze site.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

20.10.2021

Contactpersoon

Edco Wallet

Meer details
Adres
Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht
Match criteria
Arbeidsrelatie
  • Detachering
  • (Deta)Vast klant
  • Uitzenden
  • Stage
Gewenst aantal uren
  • 32 - 36 uur
Werkervaring
  • Medior
  • Junior
Expertise
  • Agile
  • Dataplatform
Regio
  • Utrecht